Re: ---== CANON S500 - co użytkownik wiedzieć powinien? ==---

Autor: shephard (shephard_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 02:05:39 MET

Użytkownik "shephard" <shephard_at_poczta.onet.pl> napisał

> !!! na www.centrumdruku.com.pl (spróbuje do nich napisać :) twierdzą że
> BC-33 to właśnie głowica do S500 i jako głowicę do tego modelu ją
> sprzedają - na canon.pl jest napisane że w tej głowicy SIEDZĄ JUŻ TUSZE
> BCI-3X (gdzie x=kolor), a wg moich manuali (i tego co na moich tuszach
> napisali) w mojej drukarcre jest BCI-3eX...
>
> Polski CANON ma dosc mgliste informacje nt tej drukarki... ciekawe :(

No więc wpadłem do brytyjskiego i:

Seria BCI-3eX i głowice BC-33e to nowsza wersja podzespołów bez 'e'.
To są poprostu nowe atramenty i do nich głowice, ale!
... Wszystkie starsze modele poza kompatybilnymi tuszami, mają podane
również głowice, przy S500 JESZCZE (?!) nie podają głowic, a jedynie
tanki...
Cieszy (?!) fakt że żadna nowa drukarka nie ma lepiej ;)
Nie znalazłem w żadnej ofercie SAMODZIELNYCH głowic - jedynie z atramentami.

Jak sie dowiem czegos ciekawego, to napiszę :)

--
    pozdroofka