Re: ---== CANON S500 - co użytkownik wiedzieć powinien? ==---

Autor: shephard (shephard_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 18:34:21 MET

Użytkownik "Larus" <larus_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości

> Heh, a wiec jednak :-) Pliz daj znac za jakis miesiac jak to wyglada
> :-) Bo ponoc niezle to - ale ja sie obawiam tych stalych glowic :-)

I nie ma sie czego bać!
Wygląda na to że stała głowica, to tylko nazwa!
W rzeczywistości w drukarce znajduje sie kosz, do którego pakuje się głowicę
(troche mniejszy kosz ze złączami i dwoma zestawami dysz) a w to dopiero 4
zbiorniki artamentu (przezroczyste, więc wiesz ile masz naprawdę!).
Z tego co się doczy tałem to:

    Korzysta się z nast. atramentów:

.Żółty: BCI- 3eY
.Amarantowy: BCI- 3eM
.Błękitny: BCI- 3eC
.Czarny: BCI- 3eBK

Sprawdziłem oferty Canon'a i się okazało że wkłady te są do głowic BC-31 i
BC-33, sprawdziłem i BC31 dostępna jest w sprzedaży jako 3 kolorowa (3
wyminne wkłady, łączna cena cos ponad 200zyli), natomiast BC33 to głowica 4
kolorowa - nie jestem pewien, ale to chyba taka sama głowica jak moja!
Tylko że w zestawie dostepne są wkłady typu BCI-3x - a nie 3ex... Moze za
jakiś czas sytuacja się wyjaśni i głowice z wkładami 3ex bedą normalnie
dostepne :)

Sprawa ze stałą głowicą daje chyba tyle, że w razie wymiany atramentu NIE
MUSISZ wymieniać głowicy, a to znacznie redukuje koszty.

Tak czy siak wymiana głowicy z czterema kolorami (bo właśnie samodzielnych w
ofercie canon'a nie widziałem (?!) wyjdzie taniej (albo w okolicy) wymiany
kompletu zbiorników w HP.

--
    pozdroofka