Re: Athlon XP i 1 GB ramu !!!!!!!!!!

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 20:12:26 MET

On Sat, 29 Dec 2001 14:48:53 +0100, "Kermit83" <kermit83_at_poczta.e.pl>
wrote:

>Wszyscy chwalą epoxy, Abity, Asusy, MSI. A ja powiem że Abit i MSI nie umnie
>dostatecznie dobrze obsłużyć pamięci i w Win98. Vcache wysiada już przy
>128MB(bardzo często choć nie zawsze). Asus jest drogi ale kumpel miał z nimi
Szczeze mowiac to nie wiem jak mieliby to zrobic. W chipsetch cos
pozmieniali czy wstawili w biosie specjalna procedure autodestrukcji
pamieci w wypadku wykrycia winzgrozy? ;-)

>problemy, szczególnie modele z chipsetami VIA i INTEL (SiS był w miare ok.).
Tiaaaaaaaa.....

>lepszy od ECSa, DROŻSZY wcale nie oznacza LEPSZY.
W wielu wypadkach placi sie za dodatkowe mozliwosci. Za jakosc tez a
ta Epox IMHO ma jednak troche lepsza niz ECS.

>Wszyscy którzy brali się za ECSa i coś nie pasowało można wytłumaczyć tym że
>NIE POTRAFIĄ skonfigurować opgrogramowania/sprzętu i myślą pewnie że
ECS jest bardzo nierowny - moze maja slaba kontrole jakosci? Za to tez
sie placi.

GLide