Re: Nagrwarka jako jedyny naped

Autor: Faraon (faraon_at_bocznica.org)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 20:10:31 MET

Tommy napisał(a):

> Czy stosowanie nagrywarki CD jako jedynego napedu do odczytu
> dyskow CD moze wplynac niekorzystnie na jej dzialanie i czy
> koniecznie trzeba miec "zwykly" naped do oczytu plyt (chodzi mi
> tylko o czytanie, a nie o korzysci jakie daje posiadanie 2 napedow
> przy nagrywaniu) ? Pytam o to, bo slyszalem opinie ze
> wykorzystujac tak nagrywarke szybko ja popsuje itd. i chce sie
> dowiedziec, czy to prawda. Moze ktos z was ma tylko nagryware w
> kompie i jakies doswiadczenia (ile czasu itd.).

Jestem od wczoraj szczesliwym posiadaczem nagrywarki ;)) wiec moja
opinia nie moze byc uznana zawiarygodna, ale ...
Po podpieciu nagrywarki do tasmy, przetestowaniu i upewnieniu sie ze
wszystko dziala doslownie przed paroma minutami wypialem stary CD.
Jezeli mam roczna gwarancje na nagrywarke to trzeba ja (zwlaszcza na
poczatku) dosc mocno obciazyc - jesli cos ma pasc niech pada szybko a
nie w 366 dniu po zakupie ;>

--
Faraon Nieprzyjazny
Nieprzyjazny? A morde taka masz pocieszna...