Re: w2k + kontroler udma 100 (dosc dlugie)

Autor: Piotr Buczyński (stvai_at_poland.com)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 15:53:21 MET

Użytkownik "Serengetti" <serengetti_at_enter.net.pl> napisał w wiadomości
> Ave,
<ciach>
> wylaczony) i samej karty udma (przy starcie wyswietla zeby wcisnac
> F11 jesli chce sie uruchamian win2k - efekty sa identyczne czy wciskam,
> czy nie). Pozyczylem nawet win2k server - efekty sa te same.

Podejrzewam że masz podobną karte do mojej.

Też wyświetla aby wciśnąć F11 i w tym jest cała sztuczka ;]

Zanim zaczniesz instalować win2k wcisnij F11 - później podczas instalacji
NIE wciskaj F6 i nie ładuj setowników.
Część instalacji się zakończy i komputer się zrestaruje - TRZEBA znowu
wcisnąć F11 (inaczej nie zadziała).
Poźniej instalacja normalnie i to tyle. Jak będzie zainstalowany to już nie
muszisz wciskać F11, w windzie zainstalujesz drivery które masz i będzie
działać.

PZDR i mam nadzieję że pomogłem.
PB