Re: lite-on 24x10x40

Autor: Rafson (rafsonek_at_interia.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 15:48:42 MET

> mam
> wrzucilem najnowszy firmware i jest ok, widzi 24x, ale znowu jest problem,
> moge ustawic tylko 24x, albo 8x

Witam!

Niedawno zainstalowałem u siebie identyczną nagrywarkę i na najnowszym NERO
chodzi bez zarzutu przy czym zainstalowałem najnowsze sterowniki ASPI dla XP
i być może dlatego nie mam żadnych problemów.Poza tym początkowo miałem
zainstalowaną starszą wersję Nero ( bodaj 5.5.2.1 Bundle) , którą następnie
upgradowałem do 5.5.6.4. i hula jak złoto.

--
Pozdro
Rafson