Re: w2k + kontroler udma 100 (dosc dlugie)

Autor: życzliwy (pierdole_komuchow_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 14:27:02 MET

A może kontroler adresuje dostęp do dysku w jakimś innym trybie? Lub używa
dodatkowych określeń położenia partycji startowej i plików rozruchowych? Lub
Win2k stosuje inny sposób dostępu do dysku? Prawdopodobnie jednak ti Windows
stara się zaadresować urządzenie, którego nie ma na kontrolerze na płycie, a
jest na dodatkowym. Ja miałem te same problemy z Zoltrix ATA100. A co do
instalacji, to mój Zoltrix oferował opcję bootowania komputera w trybie
zgodności z Win2k. U mnie pomogła tylko reinstalacja systemu.