Re: Procesory AMD niezgodne w dół?

Autor: Andrzej Kłos (andy.klos_at_wp.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 12:51:44 MET

PeJot wrote:

> Wniosek jest taki, że lama jesteś.

No nareszcie, sprawa jasna.

Ponieważ niektórzy grupowicze się zlitowali nade mną i ściągnąwszy
program zapuścili go u siebie doświadczenie zakończyło się (chodzi i
niechodzi na Intelu i AMD wymiennie). Wnioski (oprócz powyższego) takie
jak większość mi przekazała w pierwszych postach: nie zależy od procka
tylko od błędu w programie. Uff.

Dzięki wszystkim, a szczególnie *Bronkowi Kozickiemu* za szczegółowe
objaśnienie problemu no i oczywiście *PeJot* za najkrótsze podsumowanie
(i podesłanie obu programów, z tym, że oba usiłują naprawić błąd
Borlanda, a jak już pisałem poprzednio NE nie jest stworzony przy pomocy
bibliotek Borlanda).

Dzięki jeszcze raz.

andy

Z FTPa usunę program, coby nie zachęcać do piractwa.