Odp: Procesory AMD niezgodne w dół?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 18:43:26 MET

Użytkownik Andrzej Kłos <andy.klos_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3C2AF780.9080304_at_wp.pl...
> [...]
>
> używam od lat nastu edytora Norton Edytor NE (Symantec, ver. 2.0, data
> 11/28/90) - oczywiście program jest DOS-owy. Uzywałem go na XT, AT, 386,
> 486, Pentium, Cyrix, zgodnie z tym, jak zmieniały mi się komputery.
> Najpierw w DOS-ie, potem jako zadanie DOS-owskie w Windows 3.0, 3.11,
> 95, 98.
>
> Teraźniejszość
>
> Zmieniłem komputer. Procesor DURON1000. Wszystko chodzi, szybko!!!
> (przesiadka ze 120), uruchamiam NE, komunikat:
> ==Program spowodował błąd przepełnienia przy dzieleniu.==
> ==Jeśli problem się powtórzy, zwróć się do dostawcy.==
[...]
> Czy jest możliwym, aby firma AMD coś namieszała/niedopracowała i nowe
> procesory są niezgodne "w dół", czyli czegoś tam nie/źle realizują z
> listy rozkazów starych procesorów? Taki jest wniosek na już, może
> szanowni grupowicze znajdą inne przyczyny tego stanu rzeczy.

Wniosek jest taki, że lama jesteś.

Na priva wysyłam Ci programik rezydentny r200fix
oraz do ręcznej naprawy pliku crtbug (ten ma małą skuteczność
dla programów napisanych w Borland C++)

PeJot