Re: Procesory AMD niezgodne w dół?

Autor: Andrzej Kłos (andy.klos_at_wp.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 13:04:31 MET

Leszek Ciszewski wrote:

> Oczywiście. :) :) :) 38 609B i 29 992B. :) :)
>
> Oba chodzą prawidłowo. :)
> Pierwszy ma czarny ekran, drugi niebieski.

dzięki, to nie są te programy, posiadasz NCE (Norton Classic Edytor), u
mnie tez hula.

Do wszystkich: nie ma co mówić, że jakiś program na jakimś procesorze i
systemie operacyjnym działa, bo to jest tak, jak powinno być. Nie
ekscytujemy się, jak pociągi jeżdżą, a sklep jest otwierany o 8.oo,
wpienia nas to, że pociągi się spóźniają, a sklep zamknięty z powodu
inwentaryzacji.

Mam prośbę, czy możecie poświęcić chwilę czasu (modemowego i swojego),
ściągnąć ten program (norton Edytor) z adresu: ftp://ftp.nyka.home.pl i
spróbować go uruchomić u siebie? I dać znać, czy poszedł, i jaki
procesor + system operacyjny. U mnie ma on długość 111 066 bajtów, jest
bez wirusa, jest DOS-wy, jedynym śladem jego działania moze być
utorzenie pliku ne.ini - oczywiście po pomyślnym uruchomieniu.

z góry dziękuję, mam nadzieję, że rozwieje to moje wątpliwości i pomoże
szukać przyczyn niedziałania gdzie indziej.

andy