Radeon 7200 a Geforce2 TI

Autor: Paweł Spychała (spychala_at_man.poznan.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 12:57:35 MET

Hej,

Mam taki dylemat: potrzebuje dobrej grafiki o akceptowalnej wydajnosci
3d (powiedzmy nie gorszej niz Geforce 2) ale z bardzo dobrym wyjsciem
TV. Czy warto interesowac sie Ati na Radeonie 7200?
Mam do wyboru (podobna cena ciupke ponad 400PLN) Geforce 2 TI z 32MB DDR
albo Ati Radeon 64 MB SDR i nie wiem co z tego wybrac...
Prawde mowiac na razie uzywam wlasnie tego Geforce'a, ale obraz na TV
jest dosc slaby. Moze wiec zamiana na jakiegos ATI da lepszy efekt na TV
bez pogorszenia wydajnosci 3d?
A moze wogule pokusic sie o ATI RADEON 7500 64MB (na SDR ew. na DDR)?

Pomozcie, ja nie kojarze zupelnie jak to z tymi ostatnimi ATI jest...