Re: SB mono ???

Autor: hesus (gizus_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 23:37:07 MET

> Mam karte dzwiekowa Sound Blaster Live 128 na plycie i440BX. Niestety
dzwiek wydobywajacy sie z glosnikow jest mono. Probowalem juz na wiekszosci
systemow od Win95, 98, 98SE, Me, do Win2000 i problem wciaz tkwi. Wyglada na
to ze nie jest to problem ani sterownikow ani systemu tylko sprzetowy
(chociaz brak jakichkolwiek konfliktow) jak mam sobie poradzic z tym
problemem? Czy moze karta jest jakas lewa...?<

a moze wtyczki sa lewe (albo prawe ;), albo zwieraja oba kanaly? (moze to
brzmi idiotycznie, ale czasami tak wlasnie sie dzieje) ewentualnie
uszkodzone gniazdko na karcie?
pozdrawiam