Re: Szukam bezpłatnego programu do organizacji czasu...

Autor: serwan_at_il.pw.edu.pl
Data: Thu 27 Dec 2001 - 23:32:13 MET

witam,
w kilku gazetach komputerowych byly - ciut przedatowane ale caly czas
doskonale - organizery, dostepne legalnie pod warunkiem zakupienia
egzemplarza gazety; ostatnio byl to chyba lotus organuzer w wersji 4.0
dolaczony do entera - przeszukaj archiwa na www wydawcow gatet typu
chip, enter i inne i.. kup egzemplarz z pozadanym oprogramowaniem
pozdrawiam
serwan
serwan_at_il.pw.edu.pl