Re: pad造 porty isa ?? [dosc dlugie?]

Autor: serwan_at_il.pw.edu.pl
Data: Thu 27 Dec 2001 - 23:28:12 MET

witam,

On Thu, 27 Dec 2001 17:08:59 +0100, "tzd" <tzd_at_interia.pl> wrote:

>Witam.
>
>opisze moj problem.
>Otoz na moim sprzecie (plyta bezfirmowa mvp3 z 2xisa [reszta niewazna] ) i
>amd k6-2 400 i 128 MB pc100 i karta dzwiekowa sb16 vibra, z tunerem FM
>(radio) mialem zainstalowany win98.

[ciach]

hm.. nie wierze ze padly sloty, sugerowalbym znalezienie wolnego hdd,
zainstalowanie na nim innego os i sprawdzenie czy jest dzwiek z isa;
jezeli jest - no coz, kolejny kamyczek do ogrodka microsoftu - mozliwe
ze jest to plon specyficznej polityki ms dotyczacej sterownikow.
jezeli mam racje (dzwiek z isa dziala pod innym os) pozostaje Ci
znalezc steroniki ktore beda pracowaly pod xp
pozdrawiam
serwan
serwan_at_il.pw.edu.pl