Re: ---== Drukarki CANON (s500) i wymiana g³owic ==---

Autor: shephard (shephard_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 23:16:00 MET

U¿ytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisa³

znakomicie.

Hiehie - przeczytaj "---== Lexmark, HP, Canon... co jeszcze? ==---" ;)
Jestem bezstronny (na razie) poza tym to zart ;)

Troche nie odpowiada mi rozdzielczo¶æ S400 i S450
A sprawdza³e¶ po d³u¿szym ni¿ 2 tygodnie postoju?

Qrcze... ju¿ tyle ró¿nych opinii s³ysza³em, ¿e sam nie wiem co mam my¶leæ ;)

--
    pozdroofka