pad造 porty isa ?? [dosc dlugie?]

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 17:08:59 MET

Witam.

opisze moj problem.
Otoz na moim sprzecie (plyta bezfirmowa mvp3 z 2xisa [reszta niewazna] ) i
amd k6-2 400 i 128 MB pc100 i karta dzwiekowa sb16 vibra, z tunerem FM
(radio) mialem zainstalowany win98.

Wszystko bylo ok, do czasu gdy zechcialem zainstalowac Win XP PL.

Instalacja przebiegla ok, wszystko sie wykry這 , zainstalowa這, karta
dzwiekowa na isa tez. zero problemow ? nie!

Okazalo sie ze nie mam dzwiekow w kompie. zauwazylem to po jakims czasie,
juz nie pamietam czy od poczatku XP nie mialem dzwiekow czy tez po paru
dniach.

Ale ten brak dzwiekow jest / byl dziwny. W menedzerze urzadzen wszystko bylo
ok, zero konfliktow.

Gdy ponstalowalem kodeki itp - np w avi (divx) , mp3 czy cokolwiek , nawet
dzwieki windowsowe, trwaly jakies pol sekundy.

Oscyloskop w winampie przerwsza chwile "podskakiwal" prawidlowo, jednak po
ok. pol sekundy sygnal jakby zanikal i wykres oscyloskopu opadal do zera.

Przelozylem karte do innego portu isa, tym razem nic sie nie dzialo ("brak
urzadzenia" albo "urzedzenie do odtwarzania dzwieku jest wykorzystywane
przez inna aplikacje")

Myslalem ze to karta. pozyczylem sprawnego sb awe 32 na isa, i to samo,
dokladnie to samo.

Teraz nie wiem co jest padniete - moje isy, moja karta, czy i to i to.

W kazdym razie nie mam w kompie dzwieku :(

Moze ktos ma jakis pomysl co to moze byc?

Pozdrawawiam
T.