Re: kilka pytan przed kupnem sprzetu...

Autor: Robgold (robgold_at_zse.edu.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 22:53:12 MET

Użytkownik "Marcin Daczkowski" <marcindaczkowski_at_NOSPAMtlen.pl> napisał w
wiadomości news:a0dav5$egh$1_at_news.tpi.pl...
> Witam.
>

> ECS K7S5A SIS735 (ATA100, DDR/SDRAM, FSB 266) - przegladajac archiwalia

nie kupuj zadnego ECS'a ..poprostu nie dosc ze ludzie z Elite Gorup nie
umieja dobrze czegos oskładac to na dodatek pisanie oprogramowania (BIOS'u)
tez im cienko idzie.

Jesli nie masz obecnie odpowiednio duzych zasobów finansowych na lepsza
plyte proponuje sie wstrzymac ...i kupic cos markowego jakiegos MSI np ...
naprawde WARTO !!! biedziesz miec mniej stresu , i mniej problemów

> DDRAM 128 MB [162]
jesli obrabiasz duze obrazy pod Photoshopem to polecam 256 RAM a im wiecej
tyl lepiej ..wtedy nie "mieli" dyskiem a pracuje w pamieci

Ge-Force 2MX-200 32MB RAM - poczatkowo miala byc to GF 2MX-400 64MB,
wszystko zelezy do czego to ma byc ..jesli cenisz sobie jakosc obrazu i duzo
pracujesz wPhotoshopie to polecam jakiegos Matroxa rewelacyja jakosc obrazu
a cena za uzywanego tez niewygórowana (sam uzywam wiec wiem) jednak do gier
3d to on sie zabardzo nie nadaje ...przynajmnije jesli mowa o jakims G400

> SB Live Pl. 5.1 OEM - tu akurat nie mam zastrzezen ani pytan - mimo to
jesli nie wymagasz dzwieku surround , i nie pracujesz na plikach midi to
wydaje mi sie ze mozna by sobie ten zakup odpuscic i kupic 128 PCI ..w
zupelnosci wystarcza jest to calkiem dobra karta no i nizsza cena

> Jak rozumeim bede musial dokupic do tego jeszcze wentylator. Co
> sugerowalibyscie do tego Duron'a? Jakiego rzedu bylaby to kwota?
okolo 50 PLN

> Czy wymienione podzespoly nie beda sie 'gryzly' ze soba nawzajem i z tymi
> ze starego komputera (pozostawiam moniotor GoldStar Studioworks 44m,
cd-rom
> Aztech 4x, dysk Seagate 17GB).

ztym cd-rom'em moga aczykolwiek nie musza byc problemy ...tylko 1 mailem cos
takiego na serwisie dokladnie z aztechem 4x ze nie chcial dzialac z nowa
plyta i juz

robgold_at_zse.edu.pl