Re: Morgan 1Ghz na Epox/Soltek kt133a

Autor: shephard (shephard_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 17:45:25 MET

Użytkownik "Andrzej Pinczuk" <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> napisał w wiadomości

> Informacje dla wahajacych sie nad:
>
> Soltek 75kav F5
> Epox ep-8kta3l+
>
> Moze komus, kto ma duzo sdramow i nie chce jeszcze kupowac ddr'ow,
> a ma zamiar kupic morgana, przydadza sie te informacje.
> Osobiscie wybralem epoxa.

Ja wybrałbym Solteka :)

Mam właśnie KAV F5 - może miałeś wersje ze starym biosem (orginalnie do F5
dawali coś około Q7, no chyba że te ostatnie w srebrnych pudełkach, z nowym
oprogramowaniem (Partition Magic 6) mają nowsze) - dopiero Q81 posiada
poprawke na 686B, a Q9 jest oficjalną wersją dla nowych AMD, w tym Morgana.

--
    pozdroofka