Klawiatura i mysz bezprzewodowa

Autor: Omo (Martomm_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 17:45:21 MET

Witam.
Mam problem z podłączeniem bezprzewodowej klawiatury i myszy do laptopa.
Potrzebne są do tego dwa porty PS2, ja mam 1 PS2 i 1 Com. Podłączona do
istniejącego PS2 klawiatura bezprzew. chodzi. Podłączona do tegoż PS2 mysz
bezprzewodowa - nie chodzi. (przez podłączoną mysz / klawiaturę rozumiem
włożone do PS2 odpowiednie wtyczki nadajnika). Wygląda na to, że nadajnik
jest zasilany z wtyczki klawiatury i dlatego klawiatura chodzi, a mysz nie.
Czy teoretycznie mysz włączona przez przejściówkę do Com-a powinna ruszyć?
Próbowałem z jakąś przejściówką i nie ruszyła. Być może trzeba w niej
inaczej przełączyć piny. Czy ktoś wie jak? Może ktoś już ćwiczył ten temat i
zechce mnie oświecić :).
Pozdro - Omo