Re: rozne pamieci

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 02:53:13 MET

On Tue, 25 Dec 2001 12:18:49 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Ano. Szybszy od TXa, umial keszowac >64MB RAM, calkiem tani i niezbyt
>problemowy. Mnie sie podobalo, ze za 280zl kupilem plyte, ktora byla pod
>kazdym wzgledem lepsza od Asusa TX97, ktory wtedy kosztowal jakies 550zl
>:)
Yes! Yes! Yes!
Ja za PCChipsa zaplacilem 270 :-)
Jak juz sie nazachwycalem to mi przeszlo jak po dluzszym czasie
uzywania na nim i166MMX_at_225 chcialem zainstalowac K6-2. Zworki
pozwalaly na ustawienie min 2.4V Jakos mi do glowy nie przyszlo, ze
moznaby sprobowac troche tego K6 tak ustawic i moze by poszlo (gorzej
jakby sie zjaral bo majatek na niego wydalem ;-)
Ciekawe co tez by na to bios powiedzial....

Pozdrawiam
GLide