Re: rozne pamieci

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 02:52:48 MET

On Mon, 24 Dec 2001 23:14:49 +0000 (UTC), marco <usenet_at_marcoos.net>
wrote:

>Byly zreszta jeszcze tylko 2 inne. A TX byl calkiem udany jak na oczywiscie epoke wczesnych P
>MMX
Czy ja wiem?...... Cache obslugujacy 64MB... I wczesne MMX to jeszcze
byl imho VX.

>Chyba mialem niewlasciwe plytki ;)
Trafiles w sedno. ;-)

>mialem jakiegos Aladdina ale wczesniejszego i nie radzil sobie nawet na samych SIMMach ;)
>Tzn dzialac dzialal ale wydajnosc byla koszmarna ;) Czy TXPro byl juz rozsadniejszy ;) ?
Mialem PCchipsa na TXpro i pozostaly mi same mile wspomnienia po nim.
Obsluga DiMM i SiMM, FSB do 83, bardzo rozsadna wydajnosc. ZAplacilem
polowe tego co za owczesne QDI na TXie i bylo to bardzo dobre
posuniecie. QDI mialo jedna fajniejsza rzecz: czujnik temp pod
prockiem.

Pozdrawiam
GLide