Re: rozne pamieci

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 00:14:49 MET

Wojciech Giersz zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Oczywiscie, bo malo ktory potrafil obslugiwac SDRAMy. VX z trudem,
> TX jako-tako, reszta juz nie. :)

Byly zreszta jeszcze tylko 2 inne. A TX byl calkiem udany jak na oczywiscie epoke wczesnych P
MMX

> E tam. Kazdy chipset VIA nowszy od VP2/97 takie cos umozliwia.
> Oczywiscie konkretna plyta na tym chipie juz nie musi.

Chyba mialem niewlasciwe plytki ;)

> Niezupelnie -- TXPro (czyli Aladdin IV+) radzil sobie znakomicie.

mialem jakiegos Aladdina ale wczesniejszego i nie radzil sobie nawet na samych SIMMach ;)
Tzn dzialac dzialal ale wydajnosc byla koszmarna ;) Czy TXPro byl juz rozsadniejszy ;) ?

Masz dobre kosci ;p

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--