Re: kilka pytan przed kupnem sprzetu...

Autor: Marcin Daczkowski (marcindaczkowski_at_NOSPAMtlen.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 23:35:58 MET

silverman_at_go2.pl (Krzysiek) wrote in <a0didf$p$1_at_news.tpi.pl>:

>Do Twoich zastosowan przydal by sie raczej Athlon. 1GHz minimum,
>jest podobnej cenie co duron. Co do przegrzewania to trzeba miec
>wyjatkowego pecha albo byc wyjatkowa ofiara przy zakladaniu
>coolera. Odpadniecie calego coolera mozna zaliczyc do cudu, zepsucie
>wiatraka na coolerze juz predzej

no wlasnie taka sytuacje mam teraz :) otwarta obudowa lezy pod otwartym
oknem ;) i co chwile dokrecam jak sie zupelnie zatrzyma ;)

>ale procek sie predzej zawiesi/zacznie
>resetowac.

czuje sie skolowany. kazden czlowiek mowi mi co innego!

>Tym bardziej Athlon na fsb266, przy fsb 200 plyta ma kiepsa wydajnosc.

no to zobacze. roznica jest rzedu ca. 100 zl, i tak biore na raty wiec
jakos to bedzie :)

>Ja sie spotkalem z jedna, wieszala sie karta grafiki na AGP.
>Wymienieli od reki.

ja leniwy jestem i calos tam zostawie niech zrobia :)))

>Malo!!! Minimum 256

Mialobyc 256, ale DIMMow, ponodc lepiej DDRAMu 128MB, teraz mam 32mb i zyje
;) ale oczywiscie planuje dokupic w "niedalekiej przyszlosci" np. kostke
256 MB :)

>w jakosci nie bedzie, rzekl bym nawet, ze wogle nie bedzie :-)

to co bys mi polecil?

>Jak nie zalezy Ci na jakims dobrym dziweku to moze wystarczy
>Ci zintegrowana.

Nie wystarczy. Jak na czym to na dzwieku mi zalezy, gdyz komputer to
jednoczesnie moja ,,wieza" :)

>Preferuje yamahe :-)

;] Chyba jednak pozostane przy SBlive widzialem w dzialniu u kolegi,
zaskoczyla mnie (swietne filtry sprzetowe imo i wogle ;).

>Jak nie stac Cie na nic lepszego i nie bedziesz pakowal kupy sprzetu
>do srodka to moze byc.

<j>a slyszalem ze az metr ma to co nie zmiesci sie?</j>

>Chodzi o cooler na procesor jak tak to jakis coolermaster gdzies 40zl.
ach ta amerykanizacja jezyka ;)

>Mam jeszcze gdzies ten cd-rom :-)

ja nawey nie 'gdzies' - w obudowie ;) Dziekuje za pomoc.

            Marcin Daczkowski
            mailto: marcindaczkowski_at_tlen.pl
             webmaster_at_naratunek.org.pl