Re: kilka pytan przed kupnem sprzetu...

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 23:19:42 MET

"Marcin Daczkowski" <marcindaczkowski_at_NOSPAMtlen.pl> wrote in message

> Duron 1000Mhz -

Do Twoich zastosowan przydal by sie raczej Athlon. 1GHz minimum,
jest podobnej cenie co duron. Co do przegrzewania to trzeba miec
wyjatkowego pecha albo byc wyjatkowa ofiara przy zakladaniu
coolera. Odpadniecie calego coolera mozna zaliczyc do cudu, zepsucie
wiatraka na coolerze juz predzej ale procek sie predzej zawiesi/zacznie
resetowac.

> ECS K7S5A SIS735 (ATA100, DDR/SDRAM, FSB 266)

Tym bardziej Athlon na fsb266, przy fsb 200 plyta ma kiepsa wydajnosc.

> - przegladajac archiwalia przed wyslaniem tego posta napotkalem
> sie ze stwierdzeniami, ze plyty te (przynajmniej niektore egzemplarze)
> sa wadliwe... Jak to jest?

Ja sie spotkalem z jedna, wieszala sie karta grafiki na AGP.
Wymienieli od reki.

> DDRAM 128 MB [162]

Malo!!! Minimum 256

> Komputera nie uzywam do gier. Poza tym z musu pozostaje przy 14''
> monitorze wiecej w gre nie wchodzi rozdzielczosc wieksza niz 800x600.

To jakiejs super firmowej tez nie potrzebujeszbo w 800x600 duzej roznicy
w jakosci nie bedzie, rzekl bym nawet, ze wogle nie bedzie :-)

> W czym objawia sie wyzszosc 400'tki.

Ma duzo szybsze pamieci. W grach kolosalan roznica. MX200 ma
wydajnosc na poziomie rivy2 m64

> Czy warto w moim przypadku doplacac za nia 100zl.

Jak nie grasz to nie.

> SB Live Pl. 5.1 OEM -

Jak nie zalezy Ci na jakims dobrym dziweku to moze wystarczy
Ci zintegrowana.

> prosz o ew. sugestie -

Preferuje yamahe :-)

> Codgen 7002 BigTower ATX 300W - i przy obudowie wlasnie
> najwiecej sie wagiuje. Niedosc ze ma niegustowne drzwiczki
> (czy i jesli to jaki, istnieje model codgena bez nich?)

Pewnie sa. Musisz poszukac.

> to jeszcze ostatnie dyskusje na p.c.p... [215]

Jak nie stac Cie na nic lepszego i nie bedziesz pakowal kupy sprzetu
do srodka to moze byc.

> Jak rozumeim bede musial dokupic do tego jeszcze wentylator. Co
> sugerowalibyscie do tego Duron'a? Jakiego rzedu bylaby to kwota?

Chodzi o cooler na procesor jak tak to jakis coolermaster gdzies 40zl.
Dodatkowy do obudowy nie potrzebny.

> Czy wymienione podzespoly nie beda sie 'gryzly' ze soba nawzajem i z tymi
> ze starego komputera (pozostawiam moniotor GoldStar Studioworks 44m,

Przy prawidlowym zlozeniu i dobrej konfiguracji os, nie powinno byc
problemow.

> cd-rom Aztech 4x,

Mam jeszcze gdzies ten cd-rom :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!