Re: wyjscie tv-out z dobra jakoscia

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 20:57:50 MET

Glikogen zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Widzialem ze sa karty z wyjsciem s-video ale moj tv nie ma
> takiego wejscia. Moze sa jakies przejciowki?

Sa aczkolwiek pogarszaja one jakosc. Ogolnie mam mocno przecietny TV
Out (s-video na karcie Pixelview z GeForce'm) ale po podpieciu
kablekiem s-video do telewizora (Philips 32 cale, 16:9, RealFlat 100
Hz) jakosc jest nie do odroznienia od stacjonarnego DVD (Sony S300).
Wczesniej przy polaczeniu via chinch jakosc byla koszmarna - w
szczegolnosci kolory.
Istnieje przejsciowka S-video --> Euro-scart i mozna ja nabyc za okolo
40 zlotych (aczkolwiek dosyc trudno znalezc - w szczecinie musialem
zamawiac jak potrzebowalem kiedys takowej) i zapewnia porownywalna
jakosc obrazu i to bedzie dla Ciebie najlepsze rozwiazanie. Jak ognia
wystrzegaj sie S-video --> chinch - widac wlasnie na napisach - sa
nieostre a kolory jakies dziwne.