wyjscie tv-out z dobra jakoscia

Autor: Glikogen (maci_at_k.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 20:07:50 MET

Chcialbym podlaczyc moj komputer do tv w celu ogladania na wiekszym
ekranie divx'ow. Wiekszosc kart ma zwykle wyjscie (czincz albo cos
takiego) lecz jakosc jest slaba. Oczywiscie niektorzy mowia ze jakosc
jest jak dvd ale albo sa slepi albo nigdy nie widzieli dvd. Wlasciwie to
dobre dvd zle podlaczone (nie przez rgb) tez bedzie kiepsko wygladalo.
Chodzi mi o to zeby wyjscie bylo rgb tak zebym mogl podlaczyc np. przez
euroscart. Widzialem ze sa karty z wyjsciem s-video ale moj tv nie ma
takiego wejscia. Moze sa jakies przejciowki?
Roznica jakosci jest ogromna do tego stopnia ze widac kazdy piksel (no
moze przesadzam) podobnie jak na monitorze i nie ma takiego rozmazanego
obrazu. Jak nie wiecie o co chodzi o postarajcie sie odpalic edytor
tekstu i cos napisac uzywajac tv. Ludzie ktorzy maja konsole
(playstation/ dramcast) wiedza o co chodzi, tam sprzedaja dodatkowe
kable ktore przesylaja obraz rgb i roznica jest ogromna.
Wiec jak zrobic zeby jakosc bylo ok?
Zaznaczam ze chodzi mi o w miare tanie rozwiazanie. jedyne co przychodzi
mi do gowy to jakas przejscowka s-video -> scart.

Glikogen