Re: wyjscie tv-out z dobra jakoscia

Autor: Glikogen (maci_at_k.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 21:23:02 MET

marco wrote:

> Glikogen zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Sa aczkolwiek pogarszaja one jakosc.

Jak pogarszaja? Czy obraz jest ostry tak jak na s-video czy rozmazany
jak na chinch?

> Istnieje przejsciowka S-video --> Euro-scart i mozna ja nabyc za okolo
> 40 zlotych (aczkolwiek dosyc trudno znalezc - w szczecinie musialem
> zamawiac jak potrzebowalem kiedys takowej) i zapewnia porownywalna
> jakosc obrazu i to bedzie dla Ciebie najlepsze rozwiazanie. Jak ognia
> wystrzegaj sie S-video --> chinch - widac wlasnie na napisach - sa
> nieostre a kolory jakies dziwne.

no wlasnie, bo w scart mozna przesylac jednoczesnie RGB i odpowiednik
tego sygnalu jaki jest w chinchu (nie wiem jak sie fachowo nazywa) i
trzeba uwazac bo to ze jest szeroka wtyczka nie znaczy ze obraz bedzie ok ;)

moze masz do sprzedania? ;) mowie powaznie, albo chociaz podaj kto to
wyprodukowal zebym mogl powiedziec w sklepie i nie kupil jednoczesnie szajsu

Glikogen