Re: wyjscie tv-out z dobra jakoscia

Autor: Robgold (robgold_at_zse.edu.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 22:59:50 MET

Użytkownik "Glikogen" <maci_at_k.pl> napisał w wiadomości

Matrox z tego co wiem wyprowadza na swoich kartach wszystkie 3 sygnaly
osobno (znaczy sie RGB) sa w normalnym S-Video tyle ze to S-Video ma
dodatkowe piny tzw 7 pin S-Video

Osobiscie mam G400 MAX z TV i jakos jest OK

jednak duzo zalezy od tego czy karta ma kompensacje mpg sprzetowa ...np
widzialem ten sami film na rivie pro z kompensacja i na kyro II bez
...roznica ogromna ..na rivie wygladal jak na DVD a na kyro II wydac bylo
pixele ...

robgold_at_zse.edu.pl