Re: Podejrzany Athlon 1 GHz

Autor: Wagus (Wagus.-.doggie77_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 16:23:01 MET

Użytkownik "Piotrek" <piotrek_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy sa takie, ale skoro wiesza sie na 133mhz to albo jest to
wersja
> 100-megarercowa athlona albo macie zbyt kiepska pamiec i nie wytrzymuje
> ona takiego ustawienia (sprawdz ustawienia czy napewno jest na CAS 2.5 lub
3)

Pamięć (1 moduł 256 MB SDRAM) raczej jest OK - DocMemory przy magistrali 133
bez błędu wykonał wszystkie testy. Motherboard Monitor pokazuje wspaniały
liniowy przyrost temperatury procka (z 40 do 70 stopni i więcej) w czasie
skomplikowanych obliczeń graficznych (Artifact Tester, Quake III i II...)

--
Zdrówka, Waguś (or compatible), doggie77[at]poczta.onet.pl
"I got a bad, bad habit, baby. Baby, it's you. Baby, it's you!"