Re: Podejrzany Athlon 1 GHz

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 15:51:11 MET

> czy te napisy są
> wygrawerowane i należy zostawić je w spokoju, czy może jest to jakaś
> naklejka skutecznie izolująca procesor od radiatora?

To NIE jest naklejka, zostawic w spokoju ;-)

> 2. Czy są Athlony 750 / 100 MHz? Pytam, bo na takich ustawieniach komp
> chodzi stabilnie, a wiesza się po wybraniu 1000 / 133 MHz.

Nie wiem czy sa takie, ale skoro wiesza sie na 133mhz to albo jest to wersja
100-megarercowa athlona albo macie zbyt kiepska pamiec i nie wytrzymuje
ona takiego ustawienia (sprawdz ustawienia czy napewno jest na CAS 2.5 lub 3)

Wiekszosc problemow z systemami opartymi na athlonach wywodza sie z
niewiedzy uzytkownikow w konfiguracji komputera (np. gryzace sie przerwania,
zle ustawiony bios) i zlego ustawienia pamieci.

Pozdrowienia
Piotrek