Re: Podejrzany Athlon 1 GHz

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 16:32:25 MET

> Pamięć (1 moduł 256 MB SDRAM) raczej jest OK - DocMemory przy magistrali 133
> bez błędu wykonał wszystkie testy. Motherboard Monitor pokazuje wspaniały
> liniowy przyrost temperatury procka (z 40 do 70 stopni i więcej) w czasie
> skomplikowanych obliczeń graficznych (Artifact Tester, Quake III i II...)

Nie wazne co pokazuje program. Jesli to nie jest PC-133, lub jesli jest po podkreceniu
to nic dziwnego, ze sie wiesza. Temperatura jest juz maxymalna. Athlony wytrzymuja do
95'c ale zawsze nalezy dodac ok. 20'c do tego co pokazuje. Zmien coolera.

U mnie na Athlon XP 1600+ (teraz) mam 37'c a w np. quaku3 dochodzi do 49'c. przy
zamknietej obudowie.

Pozdrawiam
Piotrek

PS: Moj Kingston 256mb PC-266 (133mhz) wiesza sie jak go nawet o 10mhz podkrece.
Tzn nie wiesza sie ale wiekszosc gier sie wywala. Na innej pamieci to nawet na 155mhz
chodzilo slicznie bez zadnego wywalania.