Re: Dysk Samsung 30GB - problem

Autor: krys (krys__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 23:58:19 MET

> BTW. W innym poście napisałeś, że dysk po Twoich kombinacjach zaczął
> stukać, jak jest tak nadal to oddaj go do serwisu bo już nic nie
> zdziałasz. Może był walnięty od początku ?
> Najlepiej by było gdybyś go wymienił na innego producenta.
> Samsung robi bardzo dobre monitory ale jego twardziele to szajs.

Dzięki za odpowiedź.
Pewnie go oddam do serwisu, ale muszę się upewnić czy jest rzeczywiście
zepsuty, czy może da się go "naprawić".
Może w trakcie partycjonowania powstały jakieś błędy?
Linuksowym fdiskiem niby moge założyć partycje, ale przy próbie
formatowania w dosie, wyświetla się komunikat, że nie można zapisać ścieżki
0. Gdy go wstawiłem jako slave i uruchomiłem win98 z pierwszego, udało mi
się go sformatować, a scandisk nie wykrył błędów. Po restarcie jednak
wszystko wróciło do "normy" :-(.

Pozdrawiam

--
 krys