Re: Jak sformatować dysk?

Autor: pawel (untiled_at_error.poczta.fm)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 22:27:00 MET

Tue, 25 Dec 2001 19:45:08 +0100, Kaja <fatum_at_friend.pl>
<3C28C933.CD00AB6C_at_friend.pl> napisal(a):

>Nie działa na niego dyskietka, ani cd-rom ( dużo plików już jest
>pousuwanych)...Dlatego własnie nie mogłam sformatować tego dysku :-(...Za
>każdym razem, przy każdym poleceniu każe mi wpisać to nierelane polecenie.
Podczas ladowania kiedy zaczynaja sie POSTy pres DEL, zreszta kiedy
troche sie rozejrzysz po ekranie to znajdziesz ow
komunikat/informacje.
W biosie pewnie jest ustawione [C only] dlatego ignoruje dyskietke
oraz CDrom. Nalezy ustawic na [A,C,...] lub [CD,.x,y..] i odpalic
kompa z dyskietki lub bootowalnego CD. Wtedy wykonac format, reboot,
new install.

A tak procz w/w rad (poniewaz naleze do konsekwentnych) to
temat/problem na inna grupe. Widac grono gentelmanow widzac zenskiego
nicka zupelnie zapomnialo o wlasciwym dla klopotow zwiazanych z praca
w OS DOS informacji NTG!
Nie tworzmy precedensu bo za kilka dni kazdy z problemem bedzie sie
nazywal Agnieszka lub Ewa.

--
pawel