Re: rozne pamieci

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 17:53:55 MET

Wojciech Giersz zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> 4 :)

Fakt zapomnialem o tych z epoki P60 ;)

> Albo stare chipsety -- te wszystkie VXPRo, HXPro itp. to byla
> niewaska kaszana. A do nowych chipsetow VIA to chyba tylko Asus
> sie oficjalnie przyznawal :)

i FIC. Sam mam ciagle na VIA MVP3 czy jakos tak cos co lezy mit K6-2 jako serwer domowy

> Pewnie Aladdin III, czyli HXPro. To faktycznie byla kompletna
> porazka :)

Da dokladnie ten. Chyba nawet lezy gdzies w piwnicy bo nikt nie chcial tego czegos

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--