Re: Beznadziejny Samsung SW-212b

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 16:53:24 MET

Użytkownik "Mr.JiNks" <mrjinks_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Robert P." <loreena_at_obywatel.pl> napisał w wiadomości

> zwisy.

> DMA w Windzie włączone. A płyta to stary PC Shit na SiSie wiec... Pozatym
> nagrywarka wczesniej dzialala... Pewnie mnie serwis tylko czeka...
>
> Pozdrawiam
> Mr.JiNks

przeczytalem jeszcze raz caly Twoj post i nie wiem skad wywnioskowalem, ze
masz plyte na chipe VIA. jesli jak piszesz nagrywara dzialala normalnie, to
faktycznie tylko serwis, ewentulanie jak Ci sie chce sprawdz na innym
kompie, zeby Ci nie oddali z adnotacja , ze jest sprawna.

Robert P.

P.S. sugerowalym, zeby WYLACZYC DMA , czasami pomaga, choc obciaza procesor.