Re: Pytanie do użytkowników monitora SONY CPD G220

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 14:48:27 MET

Użytkownik <morfi33_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dni
> temu i zauważyłem,że kolor na ekranie nie jest jednorodny.
> Jest to szczególnie widoczne kiedy wyświetlę białą planszę konrolną. Obraz
> wyświetlany od lewej strony ekranu jest ciemniejszy
> ( odcień lekko czerwonkawy ) a im bardziej w prawo tym czystsza biel.
> Próbowałem różnych ustawień ale ciągle to samo. Nie wiem czy to wina
> monitora, może spotkaliście się z czymś takim? Myślę, że to poważna wada
jak na
> tej klasy monitor,w systemie jest ustawiony jako standardowy Plug and
Play.
> Proszę o jakieś sugestie i z góry dziękuję.
>
> Pozdrawiam
> MORFEUSZ
To jedna z najbardziej podstawowych rzeczy jakie sie sprawdza przy kupnie
monitora najlepiej jeszcze w sklepie (wyswietlenie jednorodnego bialego tla
i sprawdzenie, czy nie ma przebarwien). Sprobuj zrobic Degauss
(rozmagnesowanie kineskopu) , jesli nie zniknie to taka jego uroda i albo
polubisz to, albo do sklepu w celu wymiany na inny egzemplarz (ten
przetestuj juj dokladnie)-pod warunkiem , ze zgodza sie wymienic.

Robert P.