Re: Pytanie do użytkowników monitora SONY CPD G220

Autor: Alexwin (alexwin_at_interia.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 01:09:08 MET

Witam,

Użytkownik <morfi33_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam pytanie do użytkowników monitora SONY CPD G220. Kupiłem tenże kilka
dni
> temu i zauważyłem,że kolor na ekranie nie jest jednorodny.
> Jest to szczególnie widoczne kiedy wyświetlę białą planszę konrolną. Obraz
> wyświetlany od lewej strony ekranu jest ciemniejszy
> ( odcień lekko czerwonkawy ) a im bardziej w prawo tym czystsza biel.

A odsunales od monitora wszystke urzadzenia emitujaca jakies fale
magnetyczne (przede wszystkim glosniki, telefony bezprzewodowe i komorkowe,
lodowki [stara lodowka potrafi zaklucac nawet zza sciany] i inne agd)?

jesli to nie pomaga to rzeczywiscie masz zrabany monitor, chociaz watpie bo
sam od jakiegos czasu pracuje na kilku monitorach sony (e200, e220, g420,
g500) i nigdy nie bylo klopotow z kolorami (czasem z geometria, ale to inna
bajka).

pozdrawiam
al