Pytanie do użytkowników monitora SONY CPD G220

Autor: morfi33_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 25 Dec 2001 - 14:39:09 MET

Witam

Mam pytanie do użytkowników monitora SONY CPD G220. Kupiłem tenże kilka dni
temu i zauważyłem,że kolor na ekranie nie jest jednorodny.
Jest to szczególnie widoczne kiedy wyświetlę białą planszę konrolną. Obraz
wyświetlany od lewej strony ekranu jest ciemniejszy
( odcień lekko czerwonkawy ) a im bardziej w prawo tym czystsza biel.
Próbowałem różnych ustawień ale ciągle to samo. Nie wiem czy to wina
monitora, może spotkaliście się z czymś takim? Myślę, że to poważna wada jak na
tej klasy monitor,w systemie jest ustawiony jako standardowy Plug and Play.
Proszę o jakieś sugestie i z góry dziękuję.

Pozdrawiam
MORFEUSZ