Re: Problem z instlacja Offica XP

Autor: KrzysiekS (KrzysiekS_at_krzysiek.mexico.ras.com.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 23:05:21 MET

>Moj komp to D650/256MB/Gforce2 GTS Pro/HD IBM 40GB/CDRW/CDx52 LG wszystko
>dziala pod Win98 SE
>Mam nasetpujacy problem z instlacja Offica XP Pro PL, przed rozpoczeciem
>wlasciwej instalacji przy uaktualnianiu plikow systemowych instalator sie
>wywala z kodem bledu 2355 twierdzac, ze nie moze rozpakowac pliku cab.
>Jestem pewien, ze plik na plycie nie jest uszkodzony, testowalem plik
>archiwizerem.
>Poza tym wczesniej mialem zainstalowanego Offica i nie wystapily przy
>instalcji zadne problemu. Dopiero po formatowaniu dysku, ktore niedawno
> [...]

Hmmm widać, że chwytałeś się już wszystkiego i trudno coś nowego
wymyślić.

Mój znajomy instalował sobie winXP (wiem że chodzi tu o office'a)
i mu się instalator wieszał. Chodziło o to że musiał uaktualnić
bios'a i wtedy poszło.
Tak sobie pomyślałem że skoro przy instalowaniu winXP jak i officeXP
rozpakowuje .cab'y więc może chodzi o to samo (w windowsie różne
cuda się dzieją).

ps. Mój kumpel też miał Durona.

KrzysiekS