Re: Problem z instlacja Offica XP

Autor: juha (juha_at_polbox.com)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 09:45:30 MET

Użytkownik "KrzysiekS" <KrzysiekS_at_krzysiek.mexico.ras.com.pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.a2f9km.1en.KrzysiekS_at_krzysiek.mexico.ras.com.pl...

> Hmmm widać, że chwytałeś się już wszystkiego i trudno coś nowego
> wymyślić.
>
> Mój znajomy instalował sobie winXP (wiem że chodzi tu o office'a)
> i mu się instalator wieszał. Chodziło o to że musiał uaktualnić
> bios'a i wtedy poszło.

W tej chwili mam najnowszy dostepny bios dla mojej plyty glownej (Microstar
K 7PRO) odkad ja kupilem uaktualnialem w niej bios juz kilkanacie razy :)

> Tak sobie pomyślałem że skoro przy instalowaniu winXP jak i officeXP
> rozpakowuje .cab'y więc może chodzi o to samo (w windowsie różne
> cuda się dzieją).

Niestety

> ps. Mój kumpel też miał Durona.

Probowalem tez na P3 700, C400, A1,4 wszedzie to samo (oczywiscie pod win98
i 2000, byc moze w przypadku tego drugiego pomoze jakis SP, ale ja go nie
uzywam)
Pozdrawiam