Problem z instlacja Offica XP

Autor: juha (juha_at_polbox.com)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 15:37:36 MET

Witam

Moj komp to D650/256MB/Gforce2 GTS Pro/HD IBM 40GB/CDRW/CDx52 LG wszystko
dziala pod Win98 SE
Mam nasetpujacy problem z instlacja Offica XP Pro PL, przed rozpoczeciem
wlasciwej instalacji przy uaktualnianiu plikow systemowych instalator sie
wywala z kodem bledu 2355 twierdzac, ze nie moze rozpakowac pliku cab.
Jestem pewien, ze plik na plycie nie jest uszkodzony, testowalem plik
archiwizerem.
Poza tym wczesniej mialem zainstalowanego Offica i nie wystapily przy
instalcji zadne problemu. Dopiero po formatowaniu dysku, ktore niedawno
zrobilem zaczelo sie dziac cos takiego :(
Wyprobowalem juz chyba wszystkie sposoby aby zainstalowac offica, wylaczalem
UDMA, instalowalem w trybie awaryjnym, przegrywalem pliki na hd i
instalowalem z niego, nic nie pomoga caly czas to samo :( Z tego co sie
domyslame, wina lezy po stronie jakiegos nieaktualnego sskladnka na moim
komputerze. Uaktualnienie windows installera, zainstalowanie IE6 nic
niestety nie dalo, ciagle jest to samo.
Dodam jeszcze , ze identyczny blad przy instalacji wystepuje na calkiem
innych komputereach niz moj. Office instaluje sie tylko bez problemu w
windowsxp (gdzie jak podejrzewam nie musi uaktualniac zadnych plikow). Czy
ktos z Was potrafi mi pomoc? Przeszukalem archiwa list dyskusyjnych na
Google, wiele osob mialo identyczny problem jak ja, ale nikt nie podal
rozwiazania problemu.
Pozdrawiam