Re: 2xPIII 866Mz vs. P4 1.5 GHz

Autor: Pawel Topa (topa_at_icsr.agh.edu.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 09:07:01 MET

Czesc!
> Sklep ma przeciętne ceny a jest mały i jest tam ciągle tłok.
> Kupić tam coś to mordęga (raz musiałem dłuugo stać po głupią przelotke
> fcpga-slot1).
Do tej pory zwykle kupowalem tam rozne drobniejsze podzespoly i zawsze
tam wychodzilo mnie najtaniej.

> Lepiej wpadnij do Rancoma ul. Chodkiewicza (prostopadła do Grzegórzeckiej)
> www.rancom.pl albo Pcprojekt www.pcprojekt.pl na Starowiślnej - na połówce
> od strony Wisły.
Ostatnio kiedy tam bylem, nie zrobiono na mnie najlepszego wrazenia.
Troche przeszkadzalem sprzedawcom wypytujac o rozne rzeczy, ceny tez
takie sobie.

> A co do zestawów to są beznadziejne (a ten drugi z 256MB Ram i Pentium 4 1.5 -dżizus ;)
No coz, na tyle mnie stac, szczegolnie jesli chodzi o P4. Nad AMD sie
nie zastanawialem.

> Athlon XP1600+ z płytą na Via _KT266A_ np. Epox 8KHA+ (PCProjekt) i np. 512 MB DDR
> bije tego P4 na głowę w 3dstudio i obliczeniach zmiennoprzecinkowych.
> (cenowo jest porównywalny - procek ok. 620zł, płyta 600zł)
> Najlepiej byłoby oczywiście XP1900+ (@1600Mhz). Athlony z serii
> XP wydzielają o 20% mniej ciepła od poprzednich tak więc nie ma się
> co bać wysokich temperatur przy prawidłowym chłodzeniu.
A jakie plyty dla AMD sa najlepsze (przede wszystkim najbardziej
stabilne i niezawodne)?

Dzieki za opinie. Bede musial sobie przemyslec w czasie swiat wybor
konfiguracji.

Pozdrawiam

--
Pawel Topa 			http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~topa/
Institute of Computer Sciences, University of Mining and Metallurgy