Re: 2xPIII 866Mz vs. P4 1.5 GHz

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 15:41:47 MET

Użytkownik Pawel Topa <topa_at_icsr.agh.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3C26E225.B0F101AA_at_icsr.agh.edu.pl...
[...]
> Ostatnio kiedy tam bylem, nie zrobiono na mnie najlepszego wrazenia.
> Troche przeszkadzalem sprzedawcom wypytujac o rozne rzeczy, ceny tez
> takie sobie.
W ogóle w Krakowie są same małe sklepiki ...

[...]
> A jakie plyty dla AMD sa najlepsze (przede wszystkim najbardziej
> stabilne i niezawodne)?

Jeżeli nie potrzebujesz raid'u to Epox8kha+/Nmc 8tcx2+ jest właśnie solidną
płytą - do tego najszybsza dla AMD .(oczywiście jak się ustawi szybko pamięci
w biosie)
MSI K7T266 PRO2 (kt266A) też jest solidnie zrobiona (i ostatnio potaniała)
a w wesji RU to już full-wypas z USB2.0 i RAID - tyle że jak to MSI demonem
szybkości nie jest .
Jest jeszcze przeciętna ale OK płytka Shuttle AK31v.3.1 (też na kt266A)
i w przystępnej cenie ok. 500zł.

Podałem Ci płyty z rozsądną ceną bo oczywiście są jeszcze świetne
Asus i Abit ale drogie.

PeJot