Re: ABit BX6rev2 - kondensatory

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 03:43:54 MET

Silver Ghost napłodził(a):

> Witam!
>
> Jakis czas temu (ok 1-2 mies) uslyszalem dziwne dzwieki
> wydobywajace sie z kompa, cos jak iskrzenie czy jakies strzelanie.
> Obejrzalem wtedy kompa ( a stoi na biurku 0,5 m od mnie - bez
> obudowy ) - nic nie znalazlem, a ze wszytko chodzilo to dalem
> spokoj. Dzisiaj dopiero zobaczylem co to bylo: 3 kondensatory
> wybuchly :). Najlepsze jest to ze wszystko dziala dobrze, HWDoctor
> tez nie pokazuje specjalnych problemow z napieciem, sa tylko drobne
> wahania o ok. 0,04 V na Vcore i czyms tam jeszcze.

> [...]

nie wyrobily kondzialki przez C800 , znam to z autopsji :P ja godzine
temu wlasnie mosfeta przelutowalem bo skonczylo sie spaleniem go :( .
Popatrz sobie na inne kondensatory - wszystkie maja wybrzuszone denka ,
to z powodu ZA DUZEGO poboru pradu przez uklad zasilania plyty , tz
3.3V tak ciagnie strasznie.

1 wymien WSZYSTKIE kondensatory na nowe , najlepiej ponad 20 voltowe
(tam sa standardowo 1000mikrofaraduf)

2 jak masz plyte z mosfetami 45n03 to wymien mosfety na 55n03

3 jak ci sie tego nie chce robic to wymien plyte :P

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod