Re: asus p2b

Autor: Radio Erewan (radek_at_broffsee.com)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 06:09:04 MET

"kandrade" <kandrade_at_hohoho.com> wrote in message
> Proponuje aby sie wypowiadali na ten temat ludzie ktorzy rzeczywiscie maja
> dowiadczenie.

Cóż - w kwestii modernizowania P2B mam rzeczywiście doświadczenie. Wręcz
poległem w tym boju...

> Wiec kolego moge Cie zapewnic ze jesli uzyjesz przejsciowki
> Asus S370-DL i zrobisz upgrade Biosu do conajmniej 1012 to smialo mozesz
> wlozyc Celeron Coppermine 1Ghz.

Jak użyjesz innej przejściówki to też możesz włożyć 1 GHz. Proponuję od razu
poszukać innej - bo tego Asusa to kupisz za koszmarne pieniądze albo wcale.
Problem spotkać możesz jedynie intensywnie eksploatując Adobe PhotoShopa.
Efektu tego nie ma przy stosowaniu z tą płytą PIII 450 i PIII 500 - może i
PIII 1 GHz? Moim zdaniem są jakieś problemy przy mnożniku >8x, tylko nie
potrafię powiedzieć czy dotyczą jedynie Celerona 900-1000 czy równiez PIII
bo nie mam dostatecznie szybkiej wersji tego procesora.

> Sprawdzone osobiscie. Nie sluchaj tu co
> poniektorych to zwyczajni fanatycy bez zadnego doswiadczenia.

LOL Dziękuję za fanatyka :-) Mogę już rozpocząć dżihad? Tylko w jakiej
sprawie? Może rozpocznę od wysłania Ci e-maia z białym proszkiem? :-) Może
tez wysłać Ci netykietę z instrukcją jak cytować przedpiśców?

> Plyta Asus P2B
> rev. 1.1
> Bios 1012
> Przejsciowka S370-DL

Rev. _1.02_
Przejściówka nie mam pojęcia jaka - ale sprawnie działa. BIOS - 1012 i
1014beta1. Chłodzenie super - 29-33 C podczas pracy. Brak problemów przy
pełnym obciążeniu, brak problemów z jakimkolwiek innym oprogramowaniem.
System chodził stabilnie przez 10-14 dni.
Zmiana wielkości ilustracji w PhotoShopie (tylko takiej fest - 30-50
mega) -> natychmiastowy zwis systemu (W2K lub WXP). Ładne paseczki na wideo.
Może problemem jest Matrox G450 wetknięty do tej płyty? Nie mam pojęcia, nie
mam jednak zamiaru już tego sprawdzać. Dysk zwaliłem na własne życzenie,
spowalniając kompa zmniejszaniem FSB, a że wypadło 41 MHz na PCI... klops.
Gdyby nie te kilkanaście dni bezproblemowej pracy może by mnie krew nie
zalała i podszedł bym do sprawy z rozumem?
Rev. 1.02 jest pozbawiona zworki zmieniającej takt AGP.

Fanatycznie pozdrawiam
Radek