Re: jaki monitor 17" CRT, 19" CRT (tani) 15" LCD?

Autor: Radio Erewan (radek_at_broffsee.com)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 06:39:07 MET

"Daniel Rutkowski" <gunio_at_starnet.pl> wrote in message
> 3.najnizsza polka LCD a wiec AOC, miro lub samtron.
> Co najbardziej oplaca sie kupic na najblizsze pare lat.

Nie kupuj flat panela - za rok, dwa wypali się. Jak się w dobrych
notebookach wypala, to ten LCD z najniższej półki będzie za 2 lata "tragedią
niskiego taty".

Ostrość - trinitron i pochodne. Tylko będziesz miał dwie kreski na
kineskopie...
Niestety z małych trinitronów widziałem tylko tego Sony 220 - był OK jak na
pieniądze za jakie się go kupuje.

Pozdrawiam
Radek