Re: asus p2b

Autor: kandrade (kandrade_at_hohoho.com)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 05:13:24 MET

Proponuje aby sie wypowiadali na ten temat ludzie ktorzy rzeczywiscie maja
dowiadczenie. Wiec kolego moge Cie zapewnic ze jesli uzyjesz przejsciowki
Asus S370-DL i zrobisz upgrade Biosu do conajmniej 1012 to smialo mozesz
wlozyc Celeron Coppermine 1Ghz. Sprawdzone osobiscie. Nie sluchaj tu co
poniektorych to zwyczajni fanatycy bez zadnego doswiadczenia. Plyta Asus P2B
rev. 1.1
Bios 1012
Przejsciowka S370-DL
Wszystko pracuje bardzo dobrze.
"Radio Erewan" <radek_at_broffsee.com> wrote in message
> "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM> wrote in message
>
> Jeśli Rev 1.02 to wszystko do Celerona 900_at_1002 (sprawdzone empirycznie) -
> Na PIII 500 działa wszystko, na C900 nie ważne czy kręconym czy nie,
działa
> wszystko z wyjątkiem Adobe Photoshopa skutecznie wieszającego mój (żony)
> komputer.
>
> Jak mniemałem kilkaset postów wcześniej udało mi się skutecznie skasować
> partycję NTFS podczas majdrowania z ustawieniami płyty i tego Celerona.
Jak
> nie używasz ww. programu, to ja nie widziałem specjalnych problemów.
Zasuwał