Re: Jaka mysz optyczna ?

Autor: Macior (maciek72_at_interia.WyskrobTo.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 01:03:47 MET

Tomek G. nadaje:

>Jaką myszkę optyczną polecacie ale taką do 100 zł (ceny giełdowej) do
>standardowej, trochę Corela Photoshopa i .
>Nie gram za wiele w gry, chociaż byłoby miło gdyby nic nie skakało.
>Co myślicie o A4 tech, a może Dexxa ? Czy zmieszczę się w 100 zł

Jakieś 3 miesiące temu zaszalałem i kupiłem Logitecha Pilot Wheel Mouse
za 110 zł. - jest wspaniała! Głównie się param programowaniem i grafiką
do WWW, ale czasami puszczam też Quake'a i wreszcie zrozumiałem, jaka to
frajda mieć Railguna w łapach! No i jeszcze to bejeranckie światełko u
spodu: odjazd, bracie!

--
Serdeczności, Macior