Re: Komputer

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 23:35:37 MET

"GoTaR" <gotar_at_priv0.onet.pl> wrote in message

> No i znaczy tyle, że chodzi komuś o najlepszy stosunek jakości/ceny, a
> nie o ilość kasy do wydania.

Ja wrozka nie jestem, jak nie poda ile ma kasy do wydania oraz jakie
wymagania to moge tylko pisac w ciemno. Moze on wymaga od plyty
dobrych opcji o/c to polecanie mu ecs jest bez sensu. Z reszta tak samo
dobry
wspolczynnik wydajnosc/cena ma ecs k7s5a jak i shuttle ak-31 rev3, a roznica
miedzy nimi to ponad 150zl.

> Ustaw odpowiedni delimiter sygnatury. dash dash pause

Zawsze go wycinam ale raz sie zawieruszyl.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!