Re: Jakie kupowac plyty do nagrywania?

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 15:29:22 MET

"Wełrzaspym Cajime Ramsitz" wrote:

> Nie nagrywam duzo (w sumie ok. 500)
> Moze moje nienajlepsze doswiadczenia z princo wynikaja ze specyfiki mojej
> (tez nie najlepszej nagrywary) Freecom 4x, moze cos sie tez z princo
> poprawilo, bo ostatnio uzywalem tych plytek pol roku temu. Sypalo mi sie ok.
> 15% tych plytek przy samym nagrywaniu i czesto mialem problemy z
> odtwarzaniem nagranych juz, tych wlasnie plytek audio.

moze to i wina nagrywarki ktora nie przejawia sympatii do princo....
ja nagrywalem je Plextorem Teac-iem i nie bylo najmniejszych problemow...

audio nagrywa mi sie calkiem dobrze - nie spotkalem sie z zadnymi problemami w
roznego typu odtwarzaczach....
wiadomo kodak np jest lepszy - ale dosc drogi....

> Chyba mowimy o tych samych...
raczej tak....
nie ma duzo roznych princo we Wroclawiu :-)))

pozdrawiam

 jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
 mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
 zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek